† Huib Vermeer overleden

18 mei 2020 15:00

Vanochtend bereikte ons het droeve bericht dat Huib Vermeer, na een periode van afnemende gezondheid, op 68-jarige leeftijd is overleden. Huib was een zeer betrokken lid van onze club en in de afgelopen twintig jaar op vele vlakken binnen de vereniging actief. Zo maakte hij van 2000 tot 2008 deel uit van het bestuur waarin hij de portefeuille seniorenzaken voor zijn rekening nam. Daarnaast was hij ook wedstrijdsecretaris voor het seniorenvoetbal en later ook voor het zaalvoetbal. Dit alles leverde hem de eretitel ‘Lid van Verdienste’ op.

Ook binnen de lijnen was Huib erg gedreven en voetbalde hij nog op het veld én in de zaal toen hij de 60 al gepasseerd was. Zijn betrokkenheid bij de vereniging zorgde er ook dat zijn vrouw Carin als kantinemedewerkster actief werd binnen de vereniging. Zijn enthousiasme voor het voetbal gaf hij door aan zijn zonen Dennis en Job en kleinzoon Sem. Regelmatig was hij langs de lijn te zien als zij een wedstrijd speelden.

Wij wensen zijn vrouw Carin, zijn kinderen en verdere familie veel sterkte met dit grote verlies.