Bestuursmededeling: Jeugd gaat vanaf woensdag weer trainen

3 mei 2020 17:00

Het heeft behoorlijk wat voeten in de aarde gehad maar het licht kan bijna op groen. Op basis van voorschriften van de KNVB, het NOC*NSF de landelijke overheid, de gemeente en onze eigen input hebben we een corona-protocol opgesteld. We hebben daarnaast onder andere de looproutes bepaald en met dank aan de TC een trainingsschema in elkaar gezet. Alle documentatie ligt nu bij de gemeente en als dat akkoord is gaan we woensdag weer van start!

Het volledige protocol is hier te vinden. Het trainingsschema, een korte samenvatting van het protocol, het kaartje met looproutes is hieronder te vinden. Lees alles goed door en zorg ervoor dat je op de hoogte bent van alle voorschriften en adviezen.

Op het moment dat gemeente akkoord is met ons protocol zullen we dit uiteraard weer communiceren.

Wij hebben deze situatie, uiteraard, als bestuur nog nooit meegemaakt dus weten wij ook niet exact hoe het opgestelde protocol in de praktijk gaat uitwerken. Er zullen ongetwijfeld zaken zijn die anders uitpakken dan beoogd en die we zullen moeten aanpassen in ons protocol. Graag jullie begrip hiervoor. Uiteraard zijn we beschikbaar voor het beantwoorden van vragen en tips.

Trainingsschemav2.jpeg

Affichev2.jpg