Volg ons nu ook (eindelijk) op Instagram

23 april 2020 17:00

Oké…95% van alle voetbalverenigingen heeft al een Instagram-account en ja…driekwart van onze leden is al jarenlang actief op dit platform. Ook veel Colmschate-teams gingen ons al voor dus we zijn niet bepaald de eerste maarrrrrr…..beter laat dan nooit. We zijn vanaf nu ook actief op Instagram!

Het is natuurlijk een ongelooflijk grote domper dat het voetbal al geruime tijd stil ligt en ons complex al wekenlang op slot zit. Maar we proberen met z’n allen nu van de nood een deugd te maken: We kunnen al eerder beginnen met het preparen van onze velden, we hebben wat meer tijd voor het maken van indelingen, het zoeken van trainers én we hebben nu dus de mogelijkheid om eens goed te kijken hoe we onze communicatie kunnen verbeteren.

Dit houdt onder andere in dat we een Instagram-account hebben aangemaakt om ons bereik te vergroten. We zullen dit gebruiken als een extra nieuwskanaal maar Instagram is natuurlijk ook bij uitstek een medium om onszelf goed in beeld te brengen en daar gaan we ook zeker gebruik van maken.

Uiteraard horen wij het graag als je vragen, opmerkingen of tips hebt over onze communicatie. Stuur even een berichtje naar [email protected]