E-mails aanvragen VOG komen niet aan

16 februari 2020 20:15

De aanvragen van de VOG (verklaring Omtrent Gedrag) die gevraagd worden van onze vrijwilligers, worden namens de vereniging bij de Dienstt Justis ingediend door Melinda Emaus en Maritha Schasfoort. De Dienst Justis stuurt vervolgens een link naar de desbetreffende vrijwilliger om de aanvraag af te ronden.

Voorafgaand ontvangt iedere vrijwilliger die het  betreft een e-mail met vooraankondiging van Melinda of Maritha.
En hier gaat het fout. Het blijkt dat deze mailtjes niet altijd overkomen bij iedereen en zij dan nergens van af weten. En verbaasd zijn over het bericht van de Dienst Justis. Begrijpelijk.
Mocht dat bij jou gebeuren, stuur dan even een mailtjenaar: [email protected] om e.e.a te checken.