Vrijwilligersnieuws

22 augustus 2019 8:00

Hoewel ons vrijwilligerstekort zeker niet is opgelost, we inmiddels druk werken aan een oplossing en de nodige vacatures met enige regelmaat worden gedeeld op de website is er ook zeker positief nieuws te melden.

Vanuit de mannenselectie kwam het geweldige initiatief dat alle spelers (minstens) 3 zaterdagen een vrijwilligerstaak voor de club gaan vervullen. Dat kunnen taken zijn als een kantinedienst draaien, het wedstrijdsecretariaat bemannen of een wedstrijdje fluiten.

Als de mannen van ons vlaggenschip dit goede voorbeeld geven om ons vrijwilligerstekort terug te dringen, moeten er haast wel andere teams gaan volgen! Wat ga jij voor je club doen?

Daarnaast verdienen onze mannen van de woensdagochtend-ploeg ook een dik compliment! Na de stoeltjes krijgt de rest van de tribune ook weer een mooi likje geel/zwarte verf. Mede dankzij de woensdagochtend ploeg én de €lub van 50 ziet de tribune (incl. nieuwe geluidsinstallatie) er weer spic en span uit voor de start van de competitie.