Gezocht: Assistent-scheidsrechter eerste elftal

14 augustus 2019 12:15

Voor het eerste elftal zijn we nog op zoek naar een vaste assistent-scheidsrechter(grensrechter). Ons vlaggenschip komt uit in de 3e klasse zondag en de aanvangstijd van de wedstrijden is vrijwel altijd om 14.00u

Omschrijving
- Je maakt deel uit van de staf van het eerste elftal.
- Voor kleding wordt gezorgd.
- Na afloop van iedere thuiswedstrijd staat er een hapje en drankje klaar in de bestuurskamer.
- Je beschikt over een (gezonde) dosis clubliefde.
- Je hebt kennis van de spelregels.
- Je beschikt over een redelijke conditie.

Onze voorkeur gaat uit naar een grensrechter die bij zowel uit- als thuiswedstrijden aanwezig is. Maar als iemand bijvoorbeeld de helft van de wedstijden aanwezig kan zijn, zijn wij hier uiteraard ook al heel blij mee.

Ben of ken je iemand die ons kan helpen? Neem dan even contact op met het bestuurslid Voetbalzaken:

Edward Patty
E-mail: [email protected]