Meld je aan als teamredacteur

23 augustus 2021 17:00

De zomervakantie zit erop en het seizoen gaat bijna beginnen. Op de website zijn, alle teampagina's voor het aankomende seizoen 'klaargezet'. Deze pagina kan door iedereen worden bijgehouden. Dit kan zijn de trainer, de leider, een speler, een ouder of zelfs meerdere mensen. Dus zorg ervoor dat je team de aandacht krijgt die het verdient en meld je aan als teamredacteur!

De mogelijkheden die je als teamredacteur zijn op deze website talrijker dan ooit. Een greep uit de diverse functies:

- Maak wedstrijdverslagen, voeg foto’s toe…of houd alleen de doelpuntenmakers bij.
- Koppel je teamleden aan de juiste positie of functie en maak (uiteraard na toestemming) een pasfoto van alle teamleden.
- Breng je opstelling alvast in en bepaal dat deze bij aanvang van de wedstrijd bekend mag worden.
- Geef alvast bij iedere wedstrijd aan hoe laat je wil verzamelen. Verschuift de aanvangstijd, dan verschuift de verzameltijd automatisch mee.
- Last een training af en stuur direct alle (aangemelde) spelers een notificatie via de app.
- Bied spelers de mogelijkheid om zich via de app af te melden.

Aanmelden kan hier .