Start seizoen 2019/2020

12 juli 2019 12:00

Als je straks terugkomt van vakantie wil je weer lekker voetballen. Om weer goed fit te worden en je voor te bereiden op de competitie die weer gaat komen, hebben we een nieuw trainingsschema samengesteld.

Om situaties als vorig seizoen te voorkomen, waarbij teveel bekerwedstrijden niet door konden gaan door spelers tekorten, hebben we voor komend seizoen alleen de selectieteams ingeschreven voor de bekercompetitie. De bekerwedstrijden gaan 31 augustus weer van start, hierdoor kunnen de selectieteams vanaf 12 augustus starten met trainen op het kunstgras volgens bijgaand tijdelijk trainingsschema.

Aangezien we pas eind augustus weer op de gewone trainingsvelden mogen en de competitie 21 september weer start, zal het trainingsschema voor de overige teams ingaan op 2 september. Dit schema zal via de TC verstuurd worden naar alle trainers en zal t.z.t. op de site gepubliceerd worden.