Sponsorcommisie zoekt commercieel talent

26 juni 2019 11:45

Het afgelopen seizoen is de sponsorcommissie weer flink aan de weg aan het timmeren en daar plukken wij als gehele vereniging de vruchten van: Meer sponsorinkomsten betekent immers dat we ook meer kunnen investeren in bijv. veldonderhoud, nieuwe ballen, extra doeltjes etc. Om de slagkracht nog wat verder te vergroten is de commissie op zoek naar twee nieuwe teamleden.

De Sponsorcommissie, onderdeel van de PR-Commissie, is op zoek naar een tweetal enthousiaste vrijwilligers die binnen het team zich sterk willen maken op het terrein van acquisitie onder detaillisten en bedrijven.

Als vereniging met een maatschappelijk karakter zoeken wij met onze sponsoren de verbinding om gezamenlijke doelen te bereiken zowel binnen het voetbal in het bijzonder als wel in breder maatschappelijke belangen.

Voelt u zich aangesproken hierdoor, neem dan contact via [email protected]

Uw inzet is hard nodig om de vereniging financieel gezond te houden.