Jan Poll beleeft primeur als 'Eresponsor'

30 mei 2019 12:00

Na afloop van de wedstrijd Colmschate - Witkampers is Jan Poll benoemd tot 'Eresponsor' van SV Colmschate '33. Het is voor het eerst in de historie van de club dat de PR-commissie deze titel toekent. Vanwege het bereiken van zijn pensioen was dit het laatste jaar van sponsoring door Jan Poll. Hij heeft de club 23 jaar gesponsord op allerlei vlakken. In financieel opzicht maar ook veelal in materiaal.

Wij zijn Jan enorm dankbaar voor zijn jarenlange (onmisbare) bijdrage als sponsor van de club. Nu is het moment gekomen dat hij mag gaan genieten van zijn welverdiende pensioen maar uiteraard hopen wij Jan ook de komende jaren nog vaak op ons complex te mogen begroeten.