MO15-2 kampioen na spannende titelrace

26 mei 2019 10:45

In de allerlaatste wedstrijd van het seizoen moest het beslist worden. Zou onze MO15-2 kampioen gaan worden? Voor de wedstrijd leek de begeleiding meer last te hebben van de zenuwen dan de speelsters, binnen 20 seconden stond de openingstreffer op het scorebord. Waar dat enige doelpunt ook meteen de ruststand bepaalde, gaven de meiden na rust extra gas en liepen ze naar een geweldige 0-5 overwinning uit.

Wat directe concurrent WSV deed, was niet meer van belang, de meiden hadden op eigen kracht de titel binnen gesleept. Bij thuiskomst werd in de kantine nog een mooi feestje gebouwd en was de eerste kampioen van het voorjaar een feit. Van harte meiden!