Club van 50 renoveert tribune

15 mei 2019 12:30

Misschien hebben jullie het al gezien, maar er wordt hard gewerkt aan het renoveren van de tribune. De club van 50 van onze vereniging heeft een bedrijf in de arm genomen die de stoelen behandelt. De rode stoelen waren dusdanig verweerd dat het hoog tijd werd om ze te vernieuwen.

Dat valt echter niet mee omdat de leverancier van de stoelen niet meer bestaat. Alle andere leveranciers die we hebben kunnen vinden hebben een andere constructie voor de bevestiging. Toen kwamen we het bedrijf Eurodreams op het spoor die de stoelen kan behandelen en terug kan krijgen in de originele kleur. Uiteindelijk blijkt dat we de stoelen ook in de clubkleuren geel zwart kunnen krijgen. In de bijlage een aantal foto’s waarin het resultaat is te zien. Het geheel is nog niet helemaal af. Afgelopen zaterdag tijdens de jaarlijkse bindingsavond van de club van 50 hebben de leden het eerste resultaat ook kunnen zien. Van de aanwezige leden is ook een groepsfoto voor de tribune gemaakt. Dankzij de inbreng van de leden is mogelijk dit te realiseren. Voorwaar weer een project waar we met zijn allen trots op kunnen zijn. De stalen constructie wordt binnenkort ook onder handen genomen en we zijn nog bezig met een update van de geluidsinstallatie.

Wil je ook lid worden van de Club van 50 of wil je meer weten mail dan naar [email protected].