Afscheid van Het Houten Klosje

14 april 2019 8:00

Na 47 jaar de klaverjasavonden te hebben verzorgd vinden Herman en Gea ten Dam het welletjes. Vrijdag 12 april 2019 was de laatste kaartavond van het seizoen 2018-2019 en tevens de laatste avond onder de leiding van Herman en Gea en hun team er om heen.

Voorzitter Peter Janssen was aanwezig om Herman en Gea namens het bestuur van SV Colmschate ’33 hartelijk te bedanken voor bewezen diensten en overhandigde hen een diner- en bloemenbon. Langs deze weg willen wij hen nogmaals bedanken voor de vele uurtjes klaverjasplezier die zij ons hebben bezorgd. Gelukkig nemen een aantal personen de organisatie van de kaartavonden over en zal er nog regelmatig op vrijdagavond gekaart kunnen worden in ons clubhuis.

Nu Herman en Gea ten Dam gestopt zijn met het organiseren van de klaverjasavonden hebben een aantal mensen zich bereidt verklaart de organisatie over te nemen. Het Houten Klosje blijft dus bestaan en de kaartavonden zullen nog regelmatig op vrijdagavond georganiseerd worden. De organisatie gaat de avonden vast stellen op het moment dat het speelschema van de voetbaltrots van Deventer Go Ahaed Eagles bekend is. Er is een behoorlijk aantal klaverjassers dat een seizoenkaart bij de Eagles heeft en een bezoek aan de voetbalclub boven een kaartavond prefereert. Hiermee hopen we de kantine ook volgend seizoen weer goed gevuld te krijgen met kaarters. Kun jij ook klaverjassen en lijkt het je leuk om eens een keer mee te doen. Mail dan naar [email protected].