MO13-1 strijdt voor plek in de bekerfinale

29 maart 2019 8:00

Na een, tot op heden, soevereine bekercampagne speelt onze MO13-1 aanstaande zaterdag de halve finale in het KNVB-bekertoernooi. Om 10.30u neemt het team van Bas van der Heide en Frans van Tongeren het in een thuiswedstrijd op tegen Jonge Kracht uit Huissen.

Waar vorig seizoen MO19-1 als eerste meidenteam van Deventer de bekerfinale wist te bereiken, is het zaterdag de beurt aan MO13-1 om geschiedenis te schrijven en als eerste MO13 team de bekerfinale te gaan halen.

Dan moet eerst Jonge Kracht MO13-1 verslagen worden. Een ploeg die in het najaar ongeslagen kampioen is geworden in de 2e klasse en in de 1e klasse nu ook ongeslagen bovenaan staat. Dit team heeft in het hele seizoen nog maar 7 doelpunten tegen gekregen in competitie en beker, dus onze meiden weten wat ze te doen staat!

Aan de andere kant wacht Jonge Kracht ook een enorme uitdaging, onze meiden hebben het gehele seizoen (zowel competitie als beker) slechts 6 doelpunten tegen gekregen! Een mooi affiche!

Moet je zelf niet voetballen, kom dan met z'n allen naar ons mooie sportpark om deze meiden aan te moedigen!

Succes meiden, geniet ervan en geef alles!