Complimentendag

1 maart 2019 14:00

Het kost niets....vandaag is het Nationale Complimentendag. Dit is de dag om een ander extra aandacht te geven door middel van een pluim of een waarderend woord. Want dat doen we nog veel te weinig.

Geef een compliment aan een vrijwilliger die zich 100% inzet om alles goed te laten verlopen, waardoor er heel veel goed gaat. Fijn dat er vrijwilligers zijn om het voetballen mogelijk te maken, om de kantine open te hebben, om de accommodatie en de velden in orde te hebben. Om te besturen, in een commissie of werkgroep te zitten, de administratie kloppend te hebben, enzovoort enzovoort. Talloze vrijwilligers zijn achter de schermen of rond de velden dagelijks in de weer om alles bij de vereniging op rolletjes te laten lopen.

Op zijn tijd een welgemeend compliment uitdelen is leuk. Er een ontvangen is eveneens leuk.

Een eerlijk compliment is snel gemaakt en dit kost niets.

Wij vinden het in ieder geval fantastisch dat onze vereniging een groot aantal vrijwilligers heeft dat zich met hart en ziel inzet voor de club. Zij verdienen een groot compliment: Jullie zijn kanjers!!!!

Vrijwilligerscommissie SV Colmschate ‘33