Go Ahead Eagles 4 tegen 4 toernooi voor JO8-spelers groot succes

28 februari 2019 12:00

Meer dan 30 kinderen uit vier JO8-teams maakten gisteren hun debuut op een splinternieuw toernooi bij onze club. Veel goals, veel plezier met uiteindelijk twee teams als winnaar van hun eigen poule.

Het toernooi werd georganiseerd door Jarno van den Bos Hij is techniektrainer bij onze club, speler van Go Ahead Eagles en oud-jeugdspeler van Colmschate. Alle kinderen uit de JO8-2 t/m 5 (de JO8-1 had een wedstrijd) werden door elkaar gehusseld in 8 teams die in twee poules een dubbele competitie tegen elkaar speelden. Met uiteindelijk twee teams als winnaar. Zij werden bij de bekendmaking van de winnaars nog verrast met als prijs voor deze teams een vaantje van Go Ahead Eagles en een mini tenue voor op hun kamer.

En daarna uiteraard nog op de foto met Jarno en handtekeningen op shirts zetten. Na het toernooi heel veel enthousiaste reacties van ouders, trainers en vooral de kinderen. Mede daarom, de 2e editie van dit toernooi organiseren we op 10 april!