Vrijwilliger van het jaar: Rinie Assen

10 januari 2019 20:00

De Vrijwilliger van het Jaar neemt namens alle vrijwilligers van SV Colmschate ’33 het grote DANKJEWEL voor iedereen in ontvangst. Tijdens de nieuwjaarsreceptie van 6 januari is bekend geworden dat Rinie Assen tot Vrijwilliger van het Jaar 2018 is gekozen.

Vol tomeloze inzet en met de nodige professionaliteit geeft Rinie leiding aan de allerkleinsten van de vereniging in de Champions League.

Zijn omgang met deze pupillen is geweldig, natuurlijk en positief.

Zeer betrokken, enthousiast, leuke en afwisselende trainingen met visie.

Rinie weet op een prettige manier ouders te betrekken bij de groep (met hulp bij de training, de wedstrijdjes, met klaarzetten en opruimen). Steeds elke week andere ouders om bij hun zodoende het gevoel te kweken: we doen het met zijn allen. Hij investeert op deze manier in de toekomst.

Samensteller van het Geel/Zwarte boekje met handige tips en regels voor spelers, ouders en trainers en bij elke evenement beschikbaar als hulpkracht.

Rinie, van harte gefeliciteerd!