Zo 6 jan: Nieuwjaarsreceptie

3 januari 2019 13:00

Zondag 6 januari is het weer zover. Onder het genot van een hapje, drankje en wat te eten schudden we elkaar de hand om elkaar een gelukkig nieuwjaar te wensen. Zoals elk jaar spelen we ook dit jaar weer een Nieuwjaarswedstrijd. Dit jaar is het alweer de 18e editie. Naast de wedstrijd is het samen komen met een grote groep mensen die veel voor de club betekenen en hebben betekend.

Graag nodigen wij, jullie van harte uit om hierbij aanwezig te zijn zodat we samen het voetbaljaar 2019 in kunnen luiden.

14:00 Aanvang Nieuwjaars wedstrijd

16:30 Aanvang Nieuwjaarsreceptie