Vrouwen 1 (zat) zoekt versterking

8 april 2020 11:00

Komend seizoen wordt er naast VR1 op zondag een nieuw vrouwenteam geformeerd: VR1 op zaterdag. Onze jonge, talentvolle groep meiden van MO19-1 maakt de overstap naar de senioren en stapt op zaterdag in de 3e klasse in. Er speelt in Deventer verder geen enkel vrouwenteam op zaterdag in de derde klasse. Dus wil je hogerop? Doe dan mee?

Misschien zoeken wij jou wel! Gedreven, ambitieus, talentvol, jong, met een tikkie humor, goed in de groep liggend, een individuele actie in huis, maar ook in het teambelang kunnen spelen? Op zoek naar een nieuwe uitdaging, de schoenen weer onder het stof vandaan halen? Maar vooral gezellig, sociaal en een teamplayer?

Informeer via [email protected]l of stuur een bericht naar Ed Klappe op 06-51985464!

Een nieuw team kan natuurlijk niet zonder trainer. De trainer van VR1 (zat) behoeft geen introductie, zijn stemgeluid tijdens thuiswedstrijden is vaak bij Schalkhaar nog te horen. Tijdens wedstrijden mag het volume dan soms oorverdovend zijn, een negatieve klank zul je tijdens wedstrijden zelden horen. Fanatiek, gedreven, een pure liefhebber van het spelletje met maar één doel; de meiden beter maken. Tijdens trainingen heeft hij maar één eis en dat is dat de meiden alles, maar dan ook alles geven. Met zijn creativiteit zorgt hij ook komend seizoen weer voor zeer afwisselende leerzame, maar vooral leuke trainingen. Tussendoor is er uiteraard tijd zat voor humor en gekkigheid! Zonder teamuitje, dolletje of gekkigheid is een seizoen immers niet geslaagd!

Michael Baggerman neemt dit talentvolle team in seizoen 2020-2021 onder zijn hoede en is ervan overtuigd dat de meiden mee kunnen draaien in de top van de derde klasse. Ook Ed Klappe zal aan het team verbonden zijn. Hij zal wederom functioneren als rechterhand van de trainer, Chef Pionnen en Teampsycholoog.