Jarmo van ’t Hof vertrekt bij SV Colmschate ‘33

6 april 2020 12:00

Na tien seizoenen in het eerste elftal heeft Jarmo van ’t Hof besloten om SV Colmschate ’33 te verlaten en terug te keren naar Helios. Bij Helios voetbalde hij in de jeugd en maakte hij z’n debuut in het eerste elftal.

Toen Jarmo in 2010 samen met trainer Harry Decheiver van Helios naar SV Colmschate ’33 vertrok, speelde het eerste elftal in de vierde klasse. De stijgende lijn werd ingezet met als hoogtepunt de promotie in 2016 naar de tweede klasse. Dat seizoen werd ook zijn persoonlijke hoogtepunt met liefst 39 competitiedoelpunten waaronder een hattrick in de kampioenswedstrijd tegen Epe(3-0).

Bijna nooit geblesseerd, niet vies van een beetje irritatie opwekken, net een beetje slimmer zijn dan de tegenstander en topwedstrijd of collectieve off-day?….áltijd in staat zijn om een doelpunt te maken. – Veelgehoorde opmerkingen over de centrumspits.

Zijn twee doelpunten tegen Turkse Kracht (4-3) bleken uiteindelijk zijn laatste voor SV Colmschate ‘33 te zijn. Met bijna 200 doelpunten(!) op de teller keert hij terug naar Helios waar, niet geheel toevallig, Harry Decheiver de trainer is. Helios stapt deze zomer over naar het zaterdagvoetbal dus helaas geen terugkeer in het blauwe shirt op ons sportcomplex.

Wij zijn Jarmo uiteraard dankbaar voor zijn verdienste voor onze vereniging in de afgelopen tien jaar en wensen hem veel succes bij Helios.