Geel Zwarte Gat Voetbalquiz

25 maart 2020 12:00

Veel leden en trouwe volgers van onze vereniging zijn de afgelopen weken een beetje in zwart gat gevallen....plotseling geen trainingen meer...geen wedstrijden....geen avondje in de Adelaarshorst en geen Champions League op dinsdag en woensdag. Allemaal klein leed natuurlijk in vergelijking tot hetgeen zich momenteel in de samenleving afspeelt. Trainers gaan aan de slag om een individueel trainingsprogramma op te stellen, spelers doen mee aan challenges om hun skills te verbeteren en op televisie worden wedstrijden uit het (verre) verleden uitgezonden. Om zelf ook een duit in het zakje te doen, komen wij de aankomende tijd wekelijks met een korte voetbalquiz.

Elke woensdag om 12:00u een nieuwe speelronde met 10 vragen over het Nederlands Elftal, de Eredivisie, de Champions League, het vrouwenvoetbal en ga zo maar door. De uiteindelijke winnaar ontvangt na afloop uiteraard een mooie prijs!

Volgende week de antwoorden en een nieuwe ronde!

Klik hieronder om Speelronde 1 te spelen:
→→→