Rookvrij sportpark voor de jeugd

6 februari 2020 16:00

Bij SV Colmschate '33 kunnen onze jeugdleden al wat langer rookvrij sporten maar sinds 1 januari is het gehele sportpark rookvrij. Dat betekent dat voor onze jeugd een uitwedstrijd tegen de buren van Kon. UD ook rookvrij zal verlopen. Ook bij een bezoekje aan een jeugdwedstrijd bij de hockeyclub (DHV) of de cricketclub (Salland CC) zal u niet in de rook van uw buurman of buurvrouw staan. Gezamenlijk maakten bovenstaande vier sportverenigingen een filmpje om onze boodschap uit te dragen. Onze speciale dank gaat hierbij uit naar Herman Jager.

Nog even ter herrinering, onze rookvrije sporttijden zijn:
- Maandag t/m vrijdag: Tot 20u00
- Zaterdag: Tot 14u00

Wij zetten geen handhavers in om iedereen te gaan controleren maar gaan hierbij uit van het verantwoordelijkheidsgevoel van elke volwassene. Hoewel wij overal bordjes hebben geplaatst kan het uiteraard voorkomen dat iemand niet van ons rookbeleid op de hoogte is. Wij vragen eenieder om elkaar hier attent op te maken.