Meiden zetten zich massaal in voor KIKA

30 januari 2020 22:45

De meidenafdeling van de club, met wie anders dan Ed Klappe als grote motivator, heeft anderhalve week geleden het plan opgevat om zich in te zetten voor het goede doel en mee te doen aan de KIKA-loop op zondag 29 maart.

Met name de MO19-1-meiden hebben zich al massaal aangemeld in het team dat inmiddels al 37 leden telt. Deze meiden haalden bij elkaar in deze korte tijd een fantastisch bedrag van meer dan €3.000 op! Een goed moment om ook op onze website de tussenstand bij te gaan houden(zie de infobalk – rechts). En uiteraard om ervoor te zorgen dat we nog veel meer leden zich aanmelden en geld kunnen ophalen voor onderzoek tegen kinderkanker.

Wij hopen natuurlijk dat ook onze jongens- en seniorenafdeling inhaken op het succes van de meiden en zich ook aansluiten bij het van de meiden of zelf een Colmschate-team oprichten.  Het bestuur heeft besloten om aan het eind van de inschrijfperiode elke deelnemer in een SV Colmschate ‘33-team te ondersteunen….dus schrijf je snel in!

Er is voor iedereen een geschikte afstand: 1,3km | 2,5 km | 5 km | 10 km | 5km (wandeltocht).

Kijk voor meer informatie of om je natuurlijk direct in te schrijven op: https://www.colmschatevoorkika.nl/team/sv-colmschate-meiden.