JO11-2 maakt zich op voor kampioensstrijd

22 januari 2020 21:15

Voor de meeste teams is de najaarscompetitie al láng afgelopen maar voor de JO11-2 staat er nog een heel belangrijk toetje op het programma. Rohda Raalte JO11-3 komt namelijk op bezoek en bij een overwinning is het team David van Walstijn en Daan Palsrok kampioen in de 3e klasse.

De promotie naar de 2e klasse is al een mooie prestatie voor de mannen van de JO11-2 maar aanstaande zaterdag kan de kers op de taart worden gezet door een uitstekende najaarscompetitie te belonen met het kampioenschap. Dat is echter nog geen uitgemaakte zaak want dan moet er worden gewonnen van middenmoter Rohda Raalte JO11-3.

In een poule met liefst vijf JO11-1 teams was het wekelijks spektakel met doelpuntrijke wedstrijden en spetterende derby's.In oktober werd er een aantal zinderende krachtmetingen uitgevochten: De wedstrijd tegen ABS op 12 oktober was 50 minuten lang een ware thriller en eindigde in 6-6. Concurrent Haarle JO11-1 liet geen enkel punt liggen tot ze op 26 oktober op onze JO11-2 stuitten. Dat was wederom een spektakelstuk...het resultaat: een 6-5 overwinning en pole-position voor de titel. Beide ploegen lieten nadien geen punten meer liggen en dat betekent dat een overwinning zaterdag nodig is voor het kampioenschap....anders is Haarle JO11-1 de kampioen.

Komende zaterdag om 9u30 wordt er afgetrapt op veld 3A. Kom gezellig even langs om de mannen aan te moedigen en geef ze het laatste zetje richting de titel!