Vacature hoofdtrainer SV Colmschate ’33 (2020/2021)

5 januari 2020 16:15

Voor aankomend seizoen is SV Colmschate ’33 (3e klasse zondag) op zoek naar een nieuwe hoofdtrainer.

Wij zoeken een trainer/coach die:
- Minimaal in het bezit is van UEFA-B (met geldige licentie);
- Ambitieus is en zijn motivatie op een positieve manier kan overbrengen;
- Sociaal en communicatief vaardig is;
- Affiniteit heeft met jonge spelers en in staat is onze spelersgroep door te ontwikkelen;
- Een duidelijke visie heeft waarin fris aanvallend voetbal voorop staat;
- Open staat voor samenwerking met het 2e elftal, de JO19-selectie en doorstroming vanuit eigen jeugd;
- Oog heeft voor verenigingscultuur en –structuur en rekening houdt met clubbelang.

SV Colmschate ’33 biedt:
- Een sportieve uitdaging binnen één van de grootste amateurverenigingen van Deventer;
- Een enthousiast, leergierig en jeugdig team dat de ambitie heeft om structureel in de 3e klasse te spelen;
- Een goede technische- en medische staf;
- Uitstekende randvoorwaarden en (trainings)faciliteiten;
- Een passende financiële vergoeding.

Sollicitaties, bestaande uit een motivatie en CV, of aanvullende vragen kunnen worden gericht aan hoofd voetbalzaken Edward Patty via [email protected].

Reageren kan tot 18 januari.