Donateurschap

Inkomstenbronnen van onze vereniging zijn de contributie-bijdragen, sponsoring, kantine-inkomsten en de bijdragen van donateurs. Deze donateurs vormen een hele belangrijke groep voor SV Colmschate ’33. Zij voelen zich betrokken bij de club en dragen de club een warm hart toe. Donateurs zijn die natuurlijke of rechtspersonen die door het bestuur zijn toegela­ten en die zich jegens de vereniging verplichten om jaarlijks een door het bestuur vastgestelde bijdrage te storten. Deze bijdrage staat onderaan deze pagina vermeld.

Personen tot 18 jaar kunnen jeugddonateur worden voor de helft van de prijs. Het donateurschap kan te allen tijde wederzijds door schriftelijke opzegging worden beëindigd. De bijdrage voor het lopende boekjaar blijft dan wel verschuldigd.

Op vertoon van hun donateurskaart betalen donateurs slechts 50% van de entreeprijs bij thuiswedstrijden van het eerste elftal. Doen ze vrijwilligerswerk bij de vereniging dan krijgen zij op vertoon van hun medewerkerskaart daarbij vrij toegang tot deze wedstrijden. Ook ontvangen donateurs de Presentatiegids en het clubblad.

Voor aanmelding ga je naar het Aanmeldformulier Donateurs.

Donateur

2023-2024 (per jaar)