De toegevoegde waarde van sponsoring

Als groeiende en maatschappelijk betrokken voetbalvereniging kan sv Colmschate niet zonder sponsoren. Gezamenlijk maken we het mogelijk dat een groeiende groep jongens, meisjes, g-sporters, volwassenen en senioren in beweging komen. En dat niet alleen. SV Colmschate biedt haar sponsoren een groot bereik onder leden én bezoekers. De sponsormogelijkheden zijn legio, evenals de invulling. Een ding staat als een paal boven water: met sponsoring van SV Colmschate springt u op een sympathieke manier in het oog en draagt u bij aan het realiseren van de sportieve doelstellingen van meer dan 975 leden.

SV Colmschate, meer dan voetbal

Op onze eigen locatie spannen wij ons als voetbalvereniging dagelijks in om onze leden onder goede begeleiding in beweging te laten komen. Als enige vereniging in Deventer kunnen ook spelers met een beperking naar harte lust en met veel plezier de voetbalsport beleven. Daarnaast bewegen zich op onze locatie ook een aantal partners, zoals o.a. Smallsteps en een Jeu de Boulesvereniging, die door ons zijn omarmd om hun doelen te realiseren. Als jongste loot aan onze maatschappelijke levensboom hebben wij de kids- en tienerclub van de Mineke Foundation omarmt. Op bescheiden wijze maar met volle inzet steunen wij deze stichting die zich inzet voor een beter uitgangspunt in het leven voor kinderen in het West-Afrikaanse land Liberia.

INTERESSE OM ONS TE SPONSOREN

KLIK HIER