GeelZwarten '33

Vier keer per seizoen verschijnt er een nieuwe editie van ons clubblad: GeelZwarten'33. Hierin staan o.a. interviews met leden, reportages over sponsoren en achtergrondverhalen over talloze zaken die er binnen onze vereniging spelen.

Wij kunnen altijd nieuwe redacteurs gebruikers of leden die ééns per seizoen een column of verhaal aanleveren. Eenmalige kopij is uiteraard ook altijd welkom. Hiervoor kun je contact opnemen met de redactie van de clubkrant.

Bedrijven of instellingen die overwegen om een advertentie in de clubkrant op te laten nemen, kunnen contact opnemen met de Sponsorcommissie.

Klik hieronder om de GeelZwarten33 online te bekijken:
- GeelZwarten33 Voorjaar 2022
- GeelZwarten33 Februari 2022