Beëindigen lidmaatschap

Het beëindigen van het lidmaatschap dient altijd schriftelijk bij de ledenadministratie van SV Colmschate '33 te gebeuren. Bij voorkeur via onderstaand afmeldingsformulier. Eventueel kan een mail worden gestuurd naar de ledenadministratie ([email protected]).

LET OP: Afmelden dient vóór 15 juni van het huidige seizoen te gebeuren. Opzeggen na deze datum heeft tot gevolg dat de contributie nog een jaar doorloopt omdat we het lidmaatschap anders niet op tijd bij de KNVB kunnen opzeggen.

Beëindigen lidmaatschap

Wij verwachten dat spelers die hun lidmaatschap beëindigen, dit kenbaar maken bij de trainer/leider van het team waar ze in spelen. Ook als dit aan het eind van het seizoen gebeurt zodat spelers niet meer worden meegenomen in de teamindeling voor het nieuwe seizoen.

Je lidmaatschap wordt, conform de statuten, per 1 juli beëindigd. Contributie is, ongeacht of je eerder stopt, tot deze datum verschuldigd. Vul hieronder de datum in waarop je stopt.

We zijn erg benieuwd naar de reden van het beëindigen van je lidmaatschap. Wellicht kan ons dit helpen om problemen te signaleren en in de toekomst verbeteringen door te voeren.

Vink onderstaande optie aan als je stopt als voetballer maar nog wel lid wil blijven van SV Colmschate '33.

* = verplicht