Word vrijwilliger!

SV Colmschate '33 kan alleen bestaan door al onze vrijwilligers die week in week uit de handen uit de mouwen steken. Onder andere scheidsrechters, trainers en mensen in de kantine zorgen ervoor dat onze voetballers elk weekend kunnen genieten van deze prachtige sport.

Onze vereniging wordt voor 100% gerund door vrijwilligers. Sommigen zie je op of langs het veld, of achter de bar in de kantine. Veel andere vrijwilligers zijn een stuk minder zichtbaar. De bestuurders, veld- en kleedkamerplanners, wedstrijdsecretarissen, verzorgers en de onderhoudsploeg, allen vervullen een belangrijke rol.

Wij vinden het fantastisch dat zoveel mensen zich inzetten maar uiteraard zijn we altijd op zoek naar extra handjes. Mensen die graag iets willen betekenen voor de vereniging. Dit kan natuurlijk iedere week zijn maar ook met enkele malen per seizoen zijn we al geholpen. Als je geïnteresseerd bent, vul dan vrijblijvend het onderstaande formulier in en de vrijwilligerscommissie neemt contact met je op.

Word vrijwilliger

Wellicht heb je nog een andere functie in gedachten of heb je nog aanvullende opmerkingen.

* = verplicht