Busgebruik

Reglement gebruik busjes SV Colmschate’33

Teams en leden kunnen gebruik maken van deze busjes tegen een kleine vergoeding. De volgende afspraken dienen in acht te worden genomen:

Reserveren
-Op zaterdag en zondag mogen de busjes door diverse elftallen van SV Colmschate’33 altijd gebruikt worden. Bij doordeweekse wedstrijden is dit afhankelijk van de beschikbaarheid van de busjes. Ze worden dan door de BSO gebruikt, conform afspraak.

- Elk busje kan 9 personen vervoeren( bestuurder en 8 passagiers), hiervoor is geen speciaal rijbewijs nodig.

- Indien er meerdere verzoeken voor dezelfde datum binnen komen geldt altijd dat het elftal dat het verste moet reizen het eerste recht heeft.

- Er wordt niet met de busjes naar het buitenland gereden.

- Kijk onderaan deze pagina voor een link naar het reserveringsformulier.

Gebruik

- De sleutels worden geregeld via de Coordinator Busgebruik.

- Bij vertrek dient de beginkilometerstand ingevuld te worden in het daarvoor aanwezige kilometerregistratieboekje . Bij terugkomst moet hier de eindstand ingevuld worden.

- Na afloop is het de verantwoordelijkheid van degene die de bus reserveert dat de bus schoon wordt ingeleverd.

- Eventuele schades worden verhaald op degene die de bus heeft gereserveerd.

- Verkeersboetes zijn voor rekening van de chauffeur.

- SV Colmschate’33 heeft een WA verzekering afgesloten, ook voor inzittenden.

- Na gebruik van de busjes hoeft er niet getankt te worden.

Kosten
- Voor het gebruik van de busjes wordt € 0,30 cent per kilometer gerekend. Het aantal kilometers volgens ANWB routeplanner is hiervoor leidend.

- Na gebruik wordt er aan degene die het busje heeft gereserveerd per mail een factuur gestuurd welke binnen 14 dagen betaald moet worden.

Klik hiernaast op het icoontje om het reserveringsformulier in te vullen. Er wordt nadien contact met je opgenomen.