Spek de kas 2018 – Jumbo Hans Kok

18 maart 2018 22:15

De Spek de Kas-actie van Jumbo Hans Kok is weer begonnen en uiteraard doen wij ook weer mee. Tot en met 24 april 2018 krijg je bij elke € 10,- aan boodschappen bij Jumbo Hans Kok, een waardebon met daarop een unieke streepjescode. Deze bon is 1 punt waard en is eenmalig te doneren aan een vereniging of school naar keuze. Hoe meer punten, hoe hoger het geldbedrag. Punten zijn te doneren bij de scanzuil bij de kassa’s.

Jumbo Hans Kok stelt voor deze actie een bedrag van € 5.000 beschikbaar. Aan het eind van de actie wordt dit bedrag naar verhouding verdeeld over alle gedoneerde waardepunten en uitgekeerd aan de deelnemende verenigingen.