Blinde poule: hulp gezocht

29 november 2018 18:45

Zoals inmiddels bekend heeft de kampcommissie de blinde poule weer nieuw leven ingeblazen.

Komende zondag speelt SV Colmschate een thuiswedstrijd tegen Sportclub Lochem. Normaal gesproken is er bij de thuiswedstrijden van het eerste elftal een blinde poule waarbij de diverse pupillenteams de vakjes verkopen. Komende zondag zijn er helaas geen vrijwilligers van een pupillenteam en kampcommissie beschikbaar om de blinde poule te houden.

Als er toch enthousiaste vrijwilligers zijn die ons uit de brand willen helpen kunnen die zich melden bij de kampcommissie ([email protected]).

Bedankt namens de kampcommissie en natuurlijk alle kampgangertjes