JO10-4 helpt enthousiast mee bij de blinde poule

22 oktober 2018 20:15

Zondag 21 oktober 2018, SV Colmschate '33 1 thuis tegen SV Vaassen 1

Zoals in een eerder nieuwsbericht is aangegeven, wordt ook dit seizoen de blinde poule georganiseerd bij de thuiswedstrijden van het eerste elftal. De opbrengsten van deze blinde poule komen ten goede aan het voetbalkamp dat aan het einde van dit seizoen gehouden wordt voor de teams in de leeftijdscategorie van JO8 t/m JO11.

Omdat we dit niet allemaal alleen kunnen doen, hebben we de hulp ingeroepen van de teams die bij de thuiswedstrijden de pupil van de week leveren. Deze zondag was dat de JO10-4.

Een aantal spelers van dit team hebben met hun ouders op zeer enthousiaste wijze invulling gegeven aan de blinde poule van dit weekend. Binnen korte tijd waren alle vakjes uitverkocht en konden de kids genieten van een middagje voetbal. Onwijs bedankt toppers!!!

Deze toppers hebben de vakjes uitverkocht

Helaas verloor SV Colmschate de wedstrijd met 2-0, maar kende de blinde poule wel een winnaar. Deze week was het vakje met de juiste uitslag gekozen door de vader van één van de toppers uit de JO10-4 die hielp met het verkopen van de vakjes. Deze gelukkige heeft besloten om zijn opbrengst te doneren aan het voetbalkamp waarvoor onze hartelijke dank.

De gelukkige winnaar

Op zondag 4 november speelt SV Colmschate thuis tegen Heeten. Dan is het de beurt aan de JO10-1. Na de ervaringen van deze zondag, rekenen we op jullie enthousiaste medewerking.

Let op: binnenkort opent de inschrijving voor het voetbalkamp. Dit seizoen wordt het kamp gehouden van 28 t/m 30 juni 2019.