Zeer mooie opbrengst voor de blinde poule dit seizoen

30 mei 2019 9:00

Afgelopen seizoen is een oude traditie nieuw leven ingeblazen

In het verleden was er al een blinde poule bij de thuiswedstrijden van Colmschate 1. Met ingang van dit seizoen is de kampcommissie hier weer mee begonnen, samen met de leeftijdsgroepen die ook mee op kamp kunnen.

Elke thuiswedstrijd was een ander team aan de beurt om te helpen om de vakjes te verkopen. Degene met zijn naam in het juiste vakje was de gelukkige winnaar van die week.

In dit seizoen is er een mooi bedrag van EUR 708,90 opgehaald met de blinde poule.

Onze zeer grote dank gaat uit naar de toppers van de teams die geholpen hebben, maar natuurlijk ook naar alle mensen die een gokje hebben gewaagd en degenen die een vrijwillige donatie hebben gedaan. Dankzij jullie kunnen we het kamp nog leuker maken.

Volgend seizoen zijn we er weer bij de thuiswedstrijden van Colmschate 1. Voor nu wensen wij jullie allemaal een mooie zomer toe.

De Kampcommissie SV Colmschate