Eerste 3 punten zijn binnen!

Beekbergen 4

Colmschate '33 2

Pieter Kapsenberg (scrimmage)

22 september 2018 14:30

Onbekend

Na een warming up in de stromende regen begon voor ons het seizoen op het gras van Beekbergen.
Bij een afgeslagen corner halverwege de eerste helft belandde de bal voor de voeten van Pieter. In verband met een aantal aanstormende 'zware jongens'  van Beekbergen leek het hem wijs de bal maar snel weg te spelen. Dat de bal daarbij buiten bereik van de keeper in hoek hobbelde betekende als mooie bijkomstigheid de 0-1 ruststand. Na de rust verlieten we de kleedkamers door een haag van rokende tegenstanders. Op het veld wist Robin op aangeven van Reinoud bekenen de 0-2 te scoren. Uit een corner wist Beekbergen echter vlot wat terug te doen: onhoudbaar werd de bal in bovenhoek gekopt: 1-2. Uit een fraaie aanval scoorde na een mooie actie Robin tot onze opluchting de 1-3. Hierdoor hoopten we dat de spanning uit de wedstrijd was, maar helaas gaven we door balverlies de tegenstander een niet te missen kans. Omdat de spits tegen de handen van Arjan aanschot misten ze toch. Wel volgde er terecht een penalty. Deze werd door Raymond uit de hoek gebokst. Daarmee blijft hij onverslaanbaar vanaf 11 meter! De marge van 2 doelpunten bleek voldoende om de wedstrijd zonder al te veel problemen uit te spelen en winnend af te sluiten.