Een hard gelag

7451HN
HOLTEN
tel. 0548-362099

Onze jongens van de JO17-1 hebben werkelijk een prachtig team, met een kersvers trainersduo (Erce en Jeffrey) en nog vlak voor het einde van de transferperiode een nieuwe keeper gekregen (Tymo), en we konden direct de eerste wedtrijd al flink aan de bak tegen een mogelijke kampioenskandidaat. In onze oefenwedstrijden en vooral de bekerwedstrijden (die alle drie gewonnen werden) bleek al welke kwaliteiten we in huis hadden, maar Holten bleek zoals gevreesd echt een maatje te groot. We konden geen echte dreiging aan de bal leggen en aan de andere kant gingen ze er wel in; 4-0 voor Holten bleek de eindstand. Zo staan we direct al op achterstand in de titelrace. Maar het seizoen is pas net begonnen en er kan nog van alles gebeuren, dus we houden ons hoofd hoog en de borst vooruit, klaar voor de volgende wedstrijden in de competitie!