No comment

Colmschate '33 VR1

26 september 2020 15:30

Onbekend

Ik denk dat het het beste is als we het verslag van Oranje Nassau maar afwachten, die zullen er vast een andere kijk op hebben. Toen ik eerder de verslagen op hun FB pagina las, vond ik het vervelend dat ze zoveel pech hadden steeds van die partijdige vlaggers tegen te komen. Vreemd genoeg ben ik dat gevoel na vandaag volledig kwijt.

Ik wil verder geen woorden vuil maken aan alle gebeurtenissen, laten we vooral in de spiegel kijken en zelf bespreken wat er bij ons anders moet. Wellicht is het de grilligheid van een jong team bij de senioren, het verschil tussen woensdag en vandaag had niet groter kunnen zijn.

We begonnen uitermate zwak en slordig aan de wedstrijd, maar die periode duurde langer dan normaal. De tegenstander liet voetballend weinig zien, maar was wel gebrand op punten, was gebrand op strijd en was veel feller. Een uittrap van de keeper en een verkeerd beoordeelde stuiter zorgde ervoor dat de razendsnelle spits van ON al slalommend vanaf de middenlijn tot diep in de zestien kwam en nog eens op haar gemak prima kon afwerken, 1-0. Wij stonden erbij en keken ernaar. Waren we eindelijk een keer in de aanval, dan bleef de halve achterhoede bij onze eigen zestien hangen, waardoor de linies uit elkaar getrokken werden en ON gewoon tussen de linies op de bal kon staan wachten.

Na wat omzettingen werd het iets beter, maar we gingen teveel mee in het trage tempo en de fysieke duels. Hoewel de inzet de tweede helft een stuk beter was, werd er bijna geen kans gecreëerd en de kansen die wel gecreëerd werden, werden genadeloos afgefloten.

Al met al een pot om heel snel te vergeten, wij moeten volgende week de eerste punten maar gaan pakken!

Girl of the match? Vandaag haalde niemand het niveau wat ze kan halen. Toch verdienen alle meiden een mega compliment door jullie niet te laten intimideren en gewoon je eigen ding te blijven doen. Laat dat dan vandaag hetgeen we  bijgeleerd hebben zijn! Ik kies Noor als Girl of the Match!