Even voorstellen: Anjo Ozinga

29 november 2018 19:00

Mijn naam is Anjo Ozinga en sinds 21 april jl. woon ik met mijn vrouw Janny Ligtenberg aan de Vlinderparkweg 100 te Deventer. Na een afwezigheid van 48 jaar ben ik met heel veel woonplezier en emotie weer terug in Deventer. Het contact met de SV Colmschate “33 is ontstaan door dat ik via de website een zoekvraag zag naar een vrijwilliger voor de functie hoofd Sponsorcommissie.
Na gesprekken met o.a. het team wat zich al bezighoudt met sponsorzaken lijkt het mij een uitdaging om invulling te geven aan deze functie. Met veel enthousiasme en plezier zal ik mij hiervoor inspannen om samen met het team er een succesverhaal van te maken.

Iets over mijzelf

Kort samengevat heb ik beroepsmatig een zeer enerverende en uitdagende carrière doorgemaakt. Vele malen verhuisd om sprongetjes vooruit te maken was destijds de weg die je moest bewandelen. Financieel-economisch opgeleid ben ik werkzaam geweest in diverse functies binnen het bankwezen, vastgoedontwikkeling en vastgoedbeheer zowel in de “profit” als wel “non profit” sector.

In mijn vrije tijd mocht ik mij op jongere leeftijd graag intensief bezighouden met het beoefenen van diverse sporten, waaronder voetbal. Door de beroepsmatige ontwikkeling en door tijdgebrek op die tijden dat je een teamsport uitoefende noopten mij om andere keuzes te maken. Als je aan een teamsport doet moeten je medespelers ook op je kunnen rekenen.

Vreemd is het dus niet dat ik in die periode al snel werd gevraagd om op een ander wijze een steentje bij te dragen aan de vereniging. Nu vind ik mijn ontspanning en uitlaatklep in het af en toe spelen van een rondje golf en in het hardlopen.

Bij SV Colmschate ‘33

Binnen jullie vereniging hoop ik samen met het team van de Sponsorcommissie een bijdrage te leveren die een waardevolle aanvulling geeft in de continuïteit van onze vereniging. Graag wil ik met jullie in gesprek komen als wij elkaar ontmoeten op het veld of in de kantine.