Stap over naar Salland Zorgverzekeringen en help jezelf én de club

13 november 2018 16:00

Op 12 november hebben alle zorgverzekeraars hun premie bekend gemaakt. Zo ook onze eigen sponsor. Bij Salland Zorgverzekeringen betaal je €106,90 per maand voor de basisverzekering. Stap je over naar Salland Zorgverzekeringen en doe je dat via onze club? Dan krijg jij korting op de aanvullende en tandartsverzekering én je scoort een bedrag voor onze clubkas. Mooie win-win dus!

Overstappen is heel gemakkelijk en Salland zegt je huidige zorgverzekering op. Sluit je direct aan en stap over via www.salland.nl/svcolmschate33 ! Wil je eerst nog even kijken wie Salland is en waar ze voor staat? Kijk dan eens op www.salland.nl . Je kunt daar ook de verschillende pakketten met elkaar vergelijken, zodat je een verzekering kunt afsluiten die helemaal is afgestemd op jouw wensen en behoeften.