Vacature reeds ingevuld - organisator patat-snertloop

21 november 2022 19:30

In januari wordt de jaarlijkse patat-snertloop georganiseerd door SV Colmschate. Ook aankomende januari wil de vereniging deze loop weer organiseren.

Hiervoor zoekt de club een:

Organisator patat-snertloop

Over de patat-snertloop

In de winterperiode is het doorgaans stil op de voetbalvelden, maar niet bij SV Colmschate ‘33! In januari wordt de jaarlijkse patat-snertloop georganiseerd. Spelers van de Champions League tot en met de JO13 rennen een parcours op het sportcomplex om uit te maken wie de meest getalenteerde hardloper is.

Deze activiteit heet de patat-/snertloop, omdat de kinderen nadat ze gelopen hebben recht hebben op een frietje of een kom snert.

Informatie rol organisator patat-snertloop
Voor meer informatie over de rol van organisator patat-snertloop neem contact op met Edward Patty.