De 'Week van de Scheidsrechter'

2 oktober 2022 20:00

Van zaterdag 1 tot zondag 9 oktober 2022 is de 'Week van de Scheidsrechter'. Een mooi moment om eens onze scheidsrechters te bedanken voor hun inzet. Ze zijn immers onmisbaar voor de sport. Zonder hen geen wedstrijd. Ze staan ieder weekend weer klaar voor de vereniging om de wedstrijd in goede banen te leiden. Dus spreek deze week je waardering uit voor de scheidsrechter.

Als vereniging willen wij in ieder geval via deze weg alvast al onze scheidsrechters bedanken voor al hun inzet ieder weekend weer.
Bedankt!

Doen jullie ook mee deze week?
Bedank de scheids door een applaus, een bloemetje, etc. Via #scheidsbedankt op Instagram en/of Twitter vind je veel initiatieven.
Door je initiatief te delen met de #scheidsbedankt kun je 15 vrijkaarten winnen voor een duel van het Nederlands elftal.