Kevin Manenschijn zwaait af

27 mei 2022 13:00

Aanstaande zondag speelt Kevin Manenschijn, na vijf seizoenen, zijn laatste wedstrijd in het eerste elftal van SV Colmschate ‘33. Het vlaggenschip speelt dan om 14:00u een thuiswedstrijd tegen SC Overwetering. Door gezinsuitbreiding en het starten van een opleiding heeft Kevin besloten om een stapje terug te doen.

In 2017 maakte Manenschijn de overstap van Schalkhaar nadat hij de dorpsclub in een beslissingswedstrijd met een mooie goal naar de eerste klasse had gekopt. In zijn eerste seizoen voor SV Colmschate ‘33 had de dynamische middenvelder met 18 doelpunten een belangrijk aandeel het behalen van de tweede plaats en een plek in de nacompetitie. De daaropvolgende seizoenen moest er voornamelijk naar beneden worden gekeken en was het ontlopen van nacompetitie het hoogst haalbare.

Handhaving zou dit seizoen een prachtig afscheid betekenen na een seizoen waarin het elftal grote delen van het seizoen ‘onder de streep’ bivakkeerde.