De laatste kampioen van 2021?

10 december 2021 13:15

Het jaar 2021 zit er bijna op maar voor de mannen van de JO8-1 moet het hoogtepunt hopelijk nog komen. Ze kunnen namelijk aankomende zaterdag kampioen worden in de 1e klasse. In een mooie poule met wedstrijden tegen VVOG, FC RDC en Colombia liet het team van Leon, Patrick en Niels zien over een grote dosis talent en doorzettingsvermogen te beschikken.

Komende zaterdag om 8.30u staat de laatste wedstrijd van de tweede fase op het programma. Thuis tegen Groen Wit'62 JO8-1 kan het kampioenschap worden binnengesleept. Helaas zonder aanmoediging van ouders en andere fans maar desalniettemin zal er na afloop ongetwijfeld een mooi feestje volgen. Uiteraard wensen wij de spelers en staf veel succes!