Corona-update: Programma 4/5 blijft grotendeels staan

30 november 2021 12:30

De KNVB heeft besloten dat het competitieprogramma voor de B-categorie (recreatieve competitie) aankomend weekend gewoon doorgang vindt. De competitiewedstrijden in de A-categorie vervallen. Dit houdt voor onze vereniging in dat voor 1(zon), VR1 (zat) en de JO15-1 het competitieprogramma zal vervallen. De overige teams kunnen wél spelen.

In een later stadium volgt nog een beslissing uit Zeist over het al dan niet doorgaan van de competitieprogramma's op 11/12 en 18/19 december. Dit hangt af van een kamerdebat dat woensdag over deze kwestie wordt gevoerd en een advies van het VMC (VoetbalMedisch Centrum) over het spelen van wedstrijden zonder normaal te kunnen trainen.