Eerste elftal gaat van start

3 augustus 2021 8:45

Komende zondag trapt ons vlaggenschip het seizoen af met een eerste training. Voorafgaand aan de training zal hoofdtrainer Rowdy van der Hoop z’n plannen voor dit seizoen aan de selectie presenteren.

Voor dat de competitie op 26 september van start gaat, staan er nog negen wedstrijden op het programma. Het oefenprogramma begint met twee mooie stadsderby’s tegen IJsselstreek en Go Ahead waarna tweedeklasser Lemelerveld op bezoek komt.

Vervolgens hebben de manschappen van Van der Hoop een titel te verdedigen tijdens de Pepe Cup bij FC RDC waar in de eerste ronde de degens worden gekruist met De Gazelle. Afhankelijk van het resultaat van deze wedstrijd volgt een krachtmeting met FC RDC of Overwetering.

Op zondag 5 september start de poulefase van het bekertoernooi tegen drie uitstekende tegenstanders die het afgelopen seizoen in de eerste wedstrijden al lieten zien een rol in de top van de 4e klasse te kunnen spelen.

Bezoekers bij thuiswedstrijden zijn welkom maar uiteraard wordt er wel verwacht dat iedereen de coronamaatregelen in acht neemt.

Zo 15 aug

12:00u