† Piet van den Noort overleden

26 maart 2021 13:45

Kortgeleden bereikte ons het droeve bericht dat afgelopen woensdag Piet van den Noort op 71-jarige leeftijd is overleden. Piet was jarenlang de consul van de club en keurde de velden als regenval, sneeuw of vorst roet in het eten dreigde te gooien. Ook stond Piet bij elke thuiswedstrijd van het eerste elftal paraat bij het kaartverkoophokje om alle bezoekers, met meestal een vrolijk en humoristisch praatje, welkom te heten op het sportpark.

Wij wensen zijn kinderen (Linda en Wendy), kleinkinderen en verdere familie veel sterkte toe in deze moeilijke tijd.

Er is op zondag 28 maart gelegenheid om afscheid te nemen van Piet en familie te condoleren bij Monuta Leukenhaus (Mr. HF. de Boerlaan 63a – Deventer). In verband met de coronamaatregelen is het condoleren in drie delen opgedeeld:

Achternaam begint met A-J:            16.00u – 16.15u

Achternaam begint met K-R:            16:20u – 16:35u

Achternaam begint met S-Z:             16:40u – 17:00u

De uitvaart zal in besloten kring plaatsvinden.

Correspondentieadres:
Somervaart 25, 7421 HT Deventer