Hennie Janssen verkozen tot vrijwilliger van het jaar

3 januari 2021 13:30

Helaas kunnen we het niet bekend maken tijdens onze nieuwjaarsreceptie maar uiteraard hebben we ook dit jaar een 'Vrijwilliger van het Jaar' gekozen. De jury heeft alle inzendingen uitvoerig besproken en is tot de conclusie gekomen dat Hennie Janssen op basis van haar jarenlange inzet voor de club deze eretitel zonder twijfel toekomt. Met name haar niet aflatende inzet voor de PR-commissie speelde een grote rol in het oordeel van de jury.

Waar Hennie normaal gesproken op de nieuwjaarsreceptie volop felicitaties vanuit alle hoeken van de vereniging ontvangt zal dat dit jaar helaas dus niet op de normale manier kunnen. Toch willen we iedereen de mogelijkheid bieden om Hennie een digitale felicitatie over te brengen want dat verdiend deze clubvrouw in hart en nieren.

Feliciaties overbrengen kan op de volgende manieren:

Stuur een berichtje via Facebook naar @henniejanssenmoes
Stuur een berichtje via Instagram naar @henniejms
Stuur een berichtje via Twitter naar @henniejms
Stuur een e-mail naar [email protected]

Hennie van harte!