Corona-update: Mededeling nav persconferentie

14 december 2020 20:30

Naar aanleiding van de persconferentie en de per direct aangescherpte maatregelen zetten we de gevolgen en besluiten voor onze vereniging even op een rijtje:

- Jeugdteams: Mogen blijven voetballen onder dezelfde omstandigheden als in de afgelopen periode.
- Seniorenteams: Gaan weer terug naar het trainen in groepjes van max. 2 personen.

Verschillende teams hebben in verband met de oplopende besmettingscijfers besloten om deze week al aan de winterstop te beginnen. Dit is uiteraard een afweging die teams zelf mogen maken.

Ook mogen individuele spelers en ouders zelf de keuze maken of ze onder de huidige omstandigheden komen voetballen. Wij gaan ervan uit dat medespelers en trainers/begeleiders dit besluit respecteren.

Van maandag 21 december t/m zondag 3 januari is het winterstop en vinden er geen wedstrijden of trainingen plaats op ons sportpark.